• BANNER --

News

Incuntrà i quattru casters stelle di Secure Company

In u prucessu di u sviluppu è l'innuvazione di u livellu medico mudernu, i caster medichi largamente utilizati saltanu in prima linea cù un disignu più umanu, una qualità megliu è una forma di rota più bella, purtendu tranquillità, cunfortu è una sperienza medica calda mobile per i pazienti è u staffu medico.

Letti, strumenti e attrezzature mediche, sedie a rotelle……Securecasters portanu u muvimentu di corsa di u spaziu medicale ghjornu è notte, vive è respira, ordinariu ma grande.

Oghjeavemu intruducei quattro casters stella diRuote assicurate, per apprezzà l'"apprendimentu mobile" in u spaziu medico mudernu.

Serie RD

Les roulettes de la série RD ont un design unique à double pédale avec reset du pédale supérieur et frein du pédale inférieur, avec deux vitesses detutale gratuituèfrenu tutale, adattatu per carrelli medichi è strumentazioni.L'assi di rotazione universale di u quadru principale è l'asse di rota doppia adopta cuscinetti à sfera cù grassu silenziosu è resistente à a temperatura elevata, è un sistema di frenu multiplu in metallo, l'esperienza di frenu hè sicura è stabile.

RD

Serie OW

Serie OWOmnirota basatu nantu à a sesta generazione di u disignu di l'innuvazione di a rota McNamee, l'apparenzaaduttà grandeè roti chjuchi, roti cù superficia di rota TPU / TPE d'alta qualità, internu equipatu di cuscinetti di rulli di precisione, adattati per sedie à rotelle intelligenti, robots è altri dispositi di mobilità.

OW

Serie TN

Centrale di a serie TNcasters di serratura sò dotatitutale gratuitu,serratura tutalefunzioni di blocco direzionale e ing e per i letti medici e l'instrumentazione.Cuscinetti a sfera senza backlash integrati, cù un filu di basculazione, per aiutà à mette da parte, adsorbimentu di capelli di terra, per evità i capelli catturati in a rota è i so cuscinetti interni è causati da l'impattu di a rotazione di a rota.

TN

Serie RN

Rota doppia serie RNs cun pedale di reset, i casters adoptanu un disignu di pedale doppiu, u pedale superiore hè adupratu per u reset è u pedale inferiore per u frenu, cù duifunzioni di frenu tutale liberu è pienu, adattatu per carrelli medichi è strumenti è attrezzature.L'assi di rotazione universale di u quadru principale è l'asse di doppia rota adopta un cuscinettu di grassu à sfera di grassu resistente à alta temperatura, chì riduce efficacemente u rumore è mantene a fluidità generale di e rotelle.

RN


Tempu di Postu: Feb-24-2023