• BANNER --

News

Perchè a sedia a rotula hè sempre più impurtante?

Circa 10% di a pupulazione glubale, vale à dì circa 650 milioni di persone, anu disabilità.I studii indicanu chì, di questi, circa 10% necessitanu asedia a rotula.

Sicondu World Population Prospects 2019 (United Nations, 2019), da 2050, 1 in 6 persone in u mondu, serà più di 65 anni, da 1 in 11 in 2019. Ci sarà 1/6 persone chì necessitanu.sedie a rotelle, scooters, camminatori, ecceteramobilità aiuti.

sedia a rotula elettrica (1)

lusedia a rotula hè unu di i dispusitivi di assistenza più cumunimenti utilizati per rinfurzà u persunalemobilità, chì hè una precondizione per gode di i diritti umani è vive in dignità.Sedie a rotelleaiutà e persone cù disabilità à diventà membri produttivi di e so cumunità,Sedie a rotellepò ancu aiutà l'anziani à andà fora è si move in induve volenu andà da elli stessi.

So A mobilità l'aiuti seranu bè per aiutà è esse dispositivi di assistenza impurtanti.

infurmazione nantu à a sedia a rotelle

Elettricumobilità hè più impurtante per aiutà l'utilizatori, benefica a salute fisica, è a qualità di vita, l'utilizatori aiutanu à riduce i prublemi cumuni, cum'è ferite di pressione, è prugressu di deformità, è migliurà a respirazione è a digestioni.

Allora cumu sceglie un electricusedia a rotula, hè impurtante per l'utilizatori, u più impurtante hè u rapportu di prova, u sicondu hè certificazioni, dopu hè a qualità, è l'ultimu è u più impurtante hè dopu u serviziu.

batteria di lithium

Stu mudellu electricusedia a rotula U mutore hè 450W * 2, hà quattru roti, è hà un altu putere, l'utilizatori ponu passà per u prato, a spiaggia, a strada di petra, a curb, è altre strade.Senza restrizioni di terrenu è parechje funzioni pratiche facenu a vostra mossa più faciule in ogni mumentu è in ogni locu.L'all-terrainsedia a rotula hè bonu per i disabili è l'anziani

mutore di sedia a rotelle

Usedie a rotelle sò cusì faciuli di cullà un 15°pendenza di strada, è i roti di prevenzione capsizing posteriore prutege l'utilizatori, ùn cascà micca, super sensu di sicurità per l'utilizatori.

Sedia a rotula elettrica

I nostrisedie a rotelle anu CE-MDR, CB, è UN38.3, ISO9001, ISO13485 Certificazione, passanu a prova EMC, Classe I livellu, Hè qualità di livellu medico.

 

A più impurtante, avemu un magazzinu in Berlinu, è parechji paesi anu i nostri distributori, venderanusedie a rotelle à l'utilizatori finali è aiutanu l'utilizatori finali à fà u serviziu dopu, lascendu chì l'utilizatori finali anu un bonu sensu di shopping.

Allora sceglite u nostrusedia a rotula?Lasciate un missaghju per noi, u nostru distributore lucale vi cuntattà.


Tempu di post: Dec-15-2022