• BANNER --

News

Sedia a rotelle Zero Gravity - MoonWalker

Ci hè un Sedia a rotelle Zero Gravity chjamatuMoon Walker da IF Salute.Da tutte e nostre sedie a rotelle, IF Saluteaderisce à sta idea: Andate cum'è vo vulete.Cusì thisA nova sedia a rotula si ferma à l'idea chì si pò muvimenti cusì lisamente cum'è u spacewalker di Mike Jackson, chì hè per quessa chì hè statu datu u nome.In oltrea rota Omni è a so forma di moda cum'è articuli precedenti, a nova sedia a rotula"Moon Walker"hà più funzioni per furnisce servizii megliu per e persone limitate di mobilità, cum'è u modu di gravità zero, cuntrullatu remotamente da l'app mobile, a funzione di plegamentu è cusì.

Sedia a rotelle di riabilitazione intelligente sicura

 

Sapete uu significatu di Zero Gravity?A gravità zero hè un statu di gravità, in qualea pressione nantu à u sustegnuhè menu di a so propria gravità,è ci hè un sensu di flottante in un ambiente senza peso.IF Salute porta u cuncettu in sedia à rotelle, allora l'utilizatoriin a sedia di rotelle riducerà l'incomodità causata da a gravità è si senti rilassatu.Vulete sapè cumu IF Health combina a gravità Zero cù una sedia à rotelle ?Ajustendu elettricamente l'angolo di u schienale, u sediu è u supportu di e gammi, a sedia di rotelle furnisce un supportu uniforme è còmode per e persone chì ponu piglià a pressione di u so corpu da seduta o sdraiata à longu andà, chì facenu u corpu più sanu è più rilassatu. .Cusì a ghjente solu bisognu di appughjà u buttone à a gravità Zerosituazione: 128°(±7°) trà u schienale è u sediu, 133°(±8°) per esse rilassatu.

Sedia a rotelle a gravità zero

Eccettu u modu Zero Gravity, sta sedia à rotelle pò esse cuntrullata da uapp mobile. AÈ pò ancu esse plegabile premendu u buttone di funziunamentu nantu à a sedia di rotelle o app mobile.Quandu l'utilizatore hè fora, a sedia di rota pò esse plegataè mette in vittura.

Sedia a rotelle plegable

Vulete un test drive in taliun intelligenteè una sedia a rotula comoda?Benvenuti à u nostru stand CMEF in Shanghai per sperimentà sta nova sedia à rotelle.

Invitu CMEF


Tempu di post: May-12-2023